Skip to main content

Tip2 Untuk Membina Website #1

Salam sejahtera dan Selamat hari Raya Aidil Fitri, minta maaf zahir dan batin mungkin terlambat sedikit tapi masih di bulan Syawal. Baru ini AbgAji berkesempatan utk "meng-update" blog ini. Aduhai dahlama tak berblog ni rasanya. Maaflah kawan2 semua ya, bukan Apa AbgAji terlalu sibuk dgn biz online , kerana memberi tunjuk ajar kpd ahli2 baru dan rakan niaga yang semua inginkan tip2 utk membuat iklan utk perniagaan mereka.

Pada N3 pertama lepas raya ini AbgAji nak berikan tip2 macamana nak bina website dan cara memantap perniagaan online anda.

Bersedialah menemui jalan baru yang akan menarik orang seperti magnet untuk menyertai anda. Inilah cara Top Internet Marketer yang sering disimpan oleh mereka dan menjadikan mereka Top serta menjana pendapatan yang amat tinggi di dalam dunia online marketing.

Sekarang, cara yang sama yang telah mencipta ramai Top Marketer, tersedia untuk anda.
Kami sengaja mencipta website ini hanya satu muka surat sahaja supaya anda akan dapat mengikuti langkah demi langkah secara tersusun tanpa tergopoh gapah.


Tip2 ini boleh juga didapati secara percuma dengan mendaftar disini masukkan shj nama dan emel AbgAji akan menghantar tip2 setiap hari secara percuma.

Kenapa perlu ada website?
1. Kesemua Top Internet Marketer di dunia tahu buat website sendiri.
Saya akan ajar anda bagaimana untuk membuat website anda sendiri, bagaimana menghidupkan website anda supaya boleh dilihat oleh orang ramai seluruh dunia.
2. Pendaftaran website anda.
Setiap orang yang ingin memiliki website sendiri perlu menyewa tapak untuk website tersebut dan mendaftar nama website anda telebih dahulu (domain). Anda boleh menyewa mana2 tapak webhsoting di negara kita untuk menyiarkan website anda tetapi disini saya mencadangkan anda memilih GDI kerana disamping membayar sewa tapak website, anda juga boleh menyertai affiliate program mereka dan dengan ini anda boleh mendapatkan hasilkan lumayan daripada mereka. Kos yang kita perlu keluarkan disini hanyalah RM37 setiap bulan. Kebanyakkan webhosting lain akan mengenakan bayaran setiap tahun. Jika anda ingin mengetahui dengan lebih lanjut mengenai bagaimana dengan GDI anda boleh mendapat keuntungan sila tunggu sehingga anda sampai bahagian dibawah nanti.

3. Tanpa domain dan webhosting, maka tidak wujud website kita.
Di dalam dunia ini terlalu banyak kompeni yang tumbuh membuat perniagaan domain/webhosting, boleh dikatakan hampir semua webhosting meminta pembayaran setahun terlebih dahulu sebelum kita boleh meletakkan file-file website kita ke dalam tapak server mereka, dan barulah kita boleh publish website kita. Tetapi didalam banyak2 webhosting tersebut, terdapat sebuah webhosting yang bermurah hati memberikan percuma, tidak perlu bayar dahulu, malah tidak perlu bayar setahun, kita boleh membayar bulan-bulan, Memanga harganya tinggi sedikit tetapi mereka memberikan satu sistem affiliate yang unik dan menguntungkan, jika kita mengajak orang lain menyewa tapak web mereka, kita akan dibayar upah selama orang tersebut menyewa tapak disitu. So AbgAji ambil peluang ini Global Domain International atau GDI telah memberikan satu peluang yang besar, disamping kita belajar membina website untuk mempromosikan apa jua perniagaan kita, kita juga boleh mendapat hasil lumayan melalui GDI ini untuk menampung perbelajaan perniagaan kita.

Untuk mendaftar dan mendapatkan 7 hari sewa tapak webhosting secara percuma, anda boleh klik di link di bawah ini. Daftar disini

OK setakat ini dulu N3 kali ini dan akan update langkah seterusnya.

Comments